ANDA SEDANG MEMBACA

5

Kenapa Arsenal Tak Menang Piala?

Abdul Sokernet Tuesday, September 20, 2011
Kalau lu nak tau, Rothschild adalah penasihat kewangan rasmi Arsenal. Lu boleh check dekat sini lu tak percaya. Untuk yang tak tau, Rothschild adalah satu agen illuminati atau freemason yang amat berkuasa.

Gua tau ramai yang tau pasal illuminati dan freemason. Satu konspirasi licik pihak yahudi untuk menguasai dan mengawal dunia.

Mengikut teori konspirasi illuminati, World War II adalah peperangan yang terancang. Zionis telah merancang pembunuhan bangsa Yahudi secara besar-besaran supaya Zionis diberikan satu tanah di Palestin untuk dijadikan negara seterusnya meneruskan agenda Illuminati mereka. Dan seperti yang sedia maklum, Yahudi kini sedang menguasai dunia dari segenap sudut.

Pelantikan Rothschild bermula apabila Arsenal bercadang untuk membina stadium yang lebih besar iaitu Stadium Emirates. Dan era kejatuhan Arsenal bermula sejurus selepas pembinaan Emirates bermula.

Kalau lu perasan, ini adalah strategi yang sama yang Zionis gunakan di WWII untuk menguasai dunia. Jadi gua rasa kemasukan Benayoun adalah satu isyarat yang Arsenal akan mula menguasai dunia bola sepak.

Atas sebab ini, gua akan terus menyokong Arsenal. Gua harap penyokong-penyokong Arsenal jangan berpaling tadah. Zaman kebangkitan Arsenal sudah bermula.

Yang benar,
jenanese
http://jenanese.blogspot.com

5 comments:

Jorji said...

boleh jadik jugak teori kau ni..

keli said...

Tengok the arrivals dan zeitgeist banyak sangat nih. kakaa...

LuciusMaximus said...

Sebab itulah Sheikh Mansour beli Manchester City. Tujuan dia untuk mnegekang penguasaan Zionis dalam bolasepak.

buayaputih said...

Boleh tak ulas pasal influence star player dalam team, ada kena mengena tak dengan pengurusan? Contoh; Maradona dan Napoli, Soh Chin Aun dan Melaka.

hantuLongkang said...

ooo..maknanya arsenal ni zionist...
ciss...baru aku paham apsal aku tak sokong arsenal...

sekarang ni dah berapa orang pelarian palestin askar arsenal dah bunuh?.. :D

//aku bukak2 je blog ni, nampak semua abdul punya entri..ingatkan ini kawasan khas abdul merepek...hahaha